پرسپولیس تهرانفوتبال ایرانلیگ برتر خلیج فارس

بیوگرافی ایوب العملود دفاع راست جدید پرسپولیس + افتخارات

فوتبال پُر از اتفاقات غیرمنتظره است و بدون شک، هیچ‌کس انتظار نداشت پرسپولیس ایوب العملود بازیکن مراکشی را به‌عنوان جانشین دانیال اسماعیلی فر جذب کند. اما واجب است ما نگاهی به بیوگرافی ایوب العملود بندازیم و بدانیم این بازیکن چه عملکردی در زمین فوتبال دارد.

به‌گزارش نیمه دوم؛ قطعا هواداران پرسپولیس به‌دنبال شناخت بیشتر این مدافع راست مراکشی هستند. در ادامه ما به سه بخش بیوگرافی، عملکرد و افتخارات العملود می‌پردازیم.

بیوگرافی ایوب العملود

العملود متولد 1994 است و در حال حاضر 30 سال سن دارد. این بازیکن تقریبا 1 سال سن کمتری نسبت به دانیال اسماعیلی فر دارد. قد این بازیکن، 1 متر و 77 سانتی‌متر است.  العملود در سال 2020 به مدت 3 هفته مصدوم شده بود. به‌همین‌دلیل او بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل الاهلی به‌دلیل مصدومیت از دست داد. همچنین تست کرونای او در سال 2022 مثبت اعلام شد.

عملکرد ایوب العملود

این بازیکن در سال 2009، راهی تیم فوتبال ارتش سلطنتی مراکش شد و در سال 2013، به ترکیب اصلی رسید. العملود تا سال 2018 در تیم ارتش سلطنتی مراکش حضور داشت و 44 بازی برای این تیم انجام داد.

ایوب 160 بار در پست دفاع راست بازی کرده و موفق شده 11 گل و 18 پاس گل به ثمر برساند. این بازیکن 23 بار در پست دفاع چپ راهی میدان شده که تنها 2 گل و 1 پاس گل به ثمر رسانده.

العملود 2 بار در پست هافبک راست و یک بار در پست وینگر راست راهی میدان شده است.

العملود 46 بار برای تیم ارتش سلطنتی مراکش وارد میدان شده است و 1 گل و 1 پاس گل به ثمر رسانده است. این بازیکن مراکشی در تیم ویداد کازابلانکا 187 بار وارد میدان شده است و 15 گل و 20 پاس گل به ثمر رسانده است.

ایوب العملود تاکنون یک بار در سال 2021 برای تیم ملی مراکش بازی کرده است. این بازیکن در مجموع 233 بازی انجام داده که موفق شده است 16 گل و 21 پاس گل به ثمر برساند. العملود در 10 سال حضور در زمین فوتبال، 14 بار کارت زرد گرفته است و هیچ وقت کارت قرمز نگرفته و این می تواند خیال بازیکنان پرسپولیس را راحت کند.

عملکرد ایوب العملود در زمان مربیگری خوان کارلوس گاریدو در الوداد کازابلانکا

در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی کنونی پرسپولیس، در 20 بازی سرمربی تیم الوداد کازابلانکا بود. گاریدو در تیم الوداد، در 11 بازی به پیروزی رسید.

در این 11 بازی، العملود در 3 بازی به عنوان یار تعویضی وارد بازی شد. این بازیکن در بازی تیم الوداد برابر المپیک خوریبگا جز 18 بازیکن اصلی نبود. در نهایت خوان کارلوس گاریدو از میان 11 بازی که به پیروزی رسید، در 6 تا از بازی‌های تیمش در لیگ مراکش از ایوب العملود از ابتدا در پست دفاع راست استفاده کرد.

افتخارات ایوب العملود

العملود موفق شده است در تیم الوداد کازابلانکا، 3 بار در سال های 2018 تا 2022 به مقام قهرمانی برسد. همچنین این بازیکن در سال 2021-22 موفق شده است با تیم الوداد کازابلانکا به مقام قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آفریقا برسد.

منبع: ترانسفرمارکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا