علی علیپور به پرسپولیس پیوست

علی علیپور به پرسپولیس پیوست

علی علیپور پس از 4 سال دوری از پایتخت، بالاخره به پرسپولیس بازگشت تا در فصل 04-1403 در خط حملۀ پرسپولیس وارد میادین شود.

به‌گزارش نیمه دوم؛ علی علیپور، بازیکن سابق تیم‌های ژیل ویسنته و ماریتیمو با پرسپولیس قرارداد 2 ساله به امضا رساند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
💬 ۰ دیدگاه
ت
تیم محتوای نیمه دوم
نویسنده نیمه دوم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود. لطفاً در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه، با گزارش سریع آن‌ها به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.