پرسپولیس تهرانفوتبال ایرانلیگ برتر خلیج فارس

چه کسانی از پرسپولیس جدا شدند؟ 1403

بعد از قهرمانی پرسپولیس تهران در لیگ بیست و سوم، سرمربی تیم و چند بازیکن کلیدی از این تیم جدا شدند. اوسمار ویرا، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و… ارتش سرخ را ترک کرده‌اند. در این مطلب قرار است به سوال کسانی از پرسپولیس جدا شدند؟ پاسخ دهیم.

لیست بازیکنان جدا شده از پرسپولیس تهران در سال 1403

به‌گزارش نیمه دوم؛ هر چند درویش در تلاش بود بازیکنان را حفظ کند، اما مذاکرات او با بازیکنان به نتیجه نرسید و ارتش سرخ  بعد از قهرمانی و جدایی اوسمار ویرا، نتوانست مانع جدایی 5 تا از بازیکنان کلیدی تیم شود.

نیما معروف بیگی که از تیم جوانان راهی تیم اصلی شد، بعد از حضور خوان کارلوس گاریدو، سرخ‌پوشان پایتخت را ترک کرد. این بازیکن جوان هنوز با هیچ تیمی قرارداد ثبت نکرده است و جز بازیکنان آزاد محسوب می‌شود.

علیرضا بیرانوند

یکی از پر حاشیه‌ترین بازیکنان جدا شده از سرخپوشان پایتخت، علیرضا بیرانوند است. سنگربان شمارۀ یک تیم ملی، پرسپولیس را به مقصد تراکتور ترک کرد تا فصل آینده زیر نظر دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور در رقابت‌ها حضور پیدا کند.

وحدت حنانوف

وحدت حنانوف، یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در فصل گذشته، بعد از قهرمانی سرخپوشان پایتخت، خبر از جدایی خود داد.  وحدت حنانوف به سپاهان پیوست.

دانیال اسماعیلی فر

مدافع راست سرخپوشان پایتخت در فصل 03-1402، یعنی دانیال اسماعیلی‌فر هم بعد از قهرمانی ارتش سرخ با اوسمار ویرا، سودای جدایی در سر داشت. در نهایت دانیال اسماعیلی فر به تراکتور پیوست.

مهدی ترابی

مهدی ترابی که در سال 1399 راهی العربی قطر شده بود، یک سال بعد به ارتش سرخ برگشت و تا سال 1403 در این تیم بازی کرد. مهدی ترابی امسال پرسپولیس را به مقصد تراکتور ترک کرد.

علی نعمتی

علی نعمتی که در شهر خودرو شاگرد یحیی گل محمدی بود، به سرخپوشان پایتخت آمد و در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از بازیکنان اصلی ارتش سرخ بود. بعد از جدایی گل محمدی و انتقال این سرمربی به فولاد، علی نعمتی هم راهی فولاد خوزستان شد.

عبدالکریم حسن

هواداران پرسپولیس که از نحوۀ مدیریت درویش معترض هستند، انتظار داشتند او بتواند عبدالکریم حسن را حفظ کند؛ اما تیر خلاص در ساعت 1 شب در 3 مرداد به هواداران پرسپولیس وارد شد! عبدالکریم حسن با امضای قراردادی 3 ساله، به الوکره قطر پیوست.

ابوالفضل سلیمانی

ابوالفضل سلیمانی که فصل گذشته به صورت قرضی در آلومینیوم اراک بود، از پرسپولیس جدا شد. ابوالفضل سلیمانی احتمالا راهی آلومینیوم اراک می شود.

 

مهدی عبدی

شاید هیچکس انتظار نداشت مهدی عبدی هم پرسپولیس را ترک کند؛ اما عبدی بعد از بازگشت علی علیپور و وجود بازیکنی چون عیسی آل‌کثیر در خط حمله، احساس خطر کرد و تصمیم به جدایی گرفت. در نهایت مهدی عبدی به تراکتور پیوست.

حالا باید دید علاوه‌بر علی نعمتی، ترابی، اسماعیلی‌فر، بیرانوند، وحدت حنانوف و عبدالکریم حسن، ابوالفضل سلیمانی، در ادامۀ فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، سرخپوشان پایتخت با هدایت خوان کارلوس گاریدو چه بازیکنانی را از دست می‌دهد. در صورتی‌که بازیکنی از تیم جدا شود، این محتوا به‌روزرسانی می‌شود. پس این صفحه را هر روز دنبال کنید تا آخرین اطلاعات نقل‌وانتقالات سرخ‌پوشان پایتخت را از دست ندهید.

منبع: ترانسفرمارکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا