عبدالکریم حسن به الوکره قطر پیوست

عبدالکریم حسن به الوکره قطر پیوست

پرسپولیس نتوانست عبدالکریم حسن را حفظ کند و این بازیکن راهی لیگ قطر شد و با الوکره به توافق رسید.

به‌گزارش نیمه دوم؛ هواداران پرسپولیس انتظار داشته‌اند عبدالکریم حسن فصل آینده هم در این تیم توپ بزند؛ اما هیچ‌چیز طبق انتظارات هواداران سرخ‌پوشان پایتخت پیش نرفت و عبدالکریم حسن از ارتش سرخ جدا شد.

مدافع سابق پرسپولیس تا سال 2027 در الوکره قطر قرارداد دارد. این باشگاه قطری 1.3 میلیون دلار را به پرسپولیس پرداخت کرده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
💬 ۰ دیدگاه
ت
تیم محتوای نیمه دوم
نویسنده نیمه دوم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود. لطفاً در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه، با گزارش سریع آن‌ها به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.