پرسپولیس تهرانفوتبال ایرانلیگ برتر خلیج فارس

بیوگرافی الکسیس گندوز جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس + افتخارات

پرسپولیس برای تقویت خط دفاع خود، به دنبال جذب الکسیس گندوز دروازه‌بان پیشین سنت اتین بود و طبق اعلام باشگاه شباب بلوزداد الجزایر، او به پرسپولیس پیوسته است. پس لازم است شما را با بیوگرافی الکسیس گندوز، عملکرد و افتخاراتش آشنا کنیم.

بیوگرافی الکسیس گندوز

به‌گزارش نیمه دوم؛ الکسیس گندوز، متولد 26 ژانویۀ 1996 در شهر سنت اتین فرانسه است. قد این دروازه بان چپ پا، 1.89 متر است. او در لیگ فرانسه، الجزایر در تیم‌هایی چون سنت‌اتین و… بازی کرده است. در ادامه عملکرد این سنگربان الجزایری را بررسی می‌کنیم.

عملکرد الکسیس گندوز

الکسیس گندوز در فصل 17-2016 تا فصل 18-2017 در سنت اتین بود. گندوز در این دو سال، در هیچکدام از بازی های سنت اتین حضور نداشت. گندوز در ژوئن 2019 در سن 23 سالگی با قراردادی قرضی راهی تیم پائو فرانسه شد.

در فصل 19-2018، گندوز در رقابت های جام حذفی لیگ فرانسه یعنی کوپا فرانسه در دو دیدار حضور داشت که 5 گل دریافت کرد و تیمش از رقابت ها حذف شد.

در دیدار مرحلۀ اول جام حذفی فرانسه، پائو به مصاف جنتس آنگلت رفت و 3 بر یک پیروز شد و در دیدار دوم، پائو با سنگربانی الکسیس گندوز به مصاف شاتورو رفت و 4 بر صفر شکست خورد. این تیم به مرحلۀ یک شانزدهم نرسید.

گندوز در لیگ دو فرانسه در سال19-2018، در 28 بازی دروازه بان پائو بود که 31 گل دریافت کرد و در 7 بازی کلین شیت کرد.

نقطۀ اوج دوران فوتبالی گندوز، در سال 20-2019 بود؛ در این سال این بازیکن در 25 بازی، 20 گل دریافت کرد و در 14 بازی توانست دروازۀ خود را بسته نگه دارد.

الکسیس، در 57 بازی سنگربان تیم پائو بود و 21 بار کلین شیت کرد. او در تیم هایی چون اتحاد الجزایر و شباب بلوزداد هم بازی کرده است. در اتحاد الجزایر، او در 23 بازی حضور داشت و 18 گل دریافت کرد. الکسیس گندوز در 11 بازی توانست دروازه بان خود را بسته نگه دارد.

گندوز قبل از انتقال به پرسپولیس، در تیم شباب بلوزداد بود. او در 72 بازی سنگربان تیم بلوزداد بود و توانست در 42 بازی هیچ گلی دریافت نکند.
گندوز در تیم ملی الجزایر در 5 بازی حضور داشته است.

افتخارات الکسیس گندوز

سنگربان الجزایری در سال 23-2022 در لیگ برتر الجزایر به مقام قهرمانی رسید و در سال 24-2023 در تیم شباب بلوزداد قهرمان جام حذفی شد.

منابع: ترانسفرمارکت | ویکی‌پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا