پرسپولیس تهرانفوتبال ایرانلیگ برتر خلیج فارس
موضوعات داغ

اتین فاتسن جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس کیست؟

بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، درویش و دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس به‌دنبال یک دروازه‌بان جدید برای سرخپوشان پایتخت هستند. رسانه‌های هلندی مدعی‌اند که اتین فاتسن قرار است سنگربان پرسپولیس در فصل بعد شود. اما اتین فاتسن کیست؟

 

به‌گزارش نیمه دوم؛ اتین فاتسن، دروازه‌بان 28 سالۀ تیم والویک، در شهر بردا هلند متولد شده است. او از سال 2015 سنگربان والویک هلند بوده است.


فاتسن تا فصل 24-2023، دویست‌وبیست (220) بار برای تیم والویک بازی کرده و حدود 45 بار توانسته دروازۀ خود را بسته نگه‌دارد یا کلین شیت کند. بهترین عملکرد او در فصل 18-2017 بوده است. فاتسن در این فصل 36 بار به‌میدان رفت و توانست 10 بار کلین‌شیت کند.


اتین فاتسن از سال 16-2015 تا سال 24-2023، حدود 19 هزار دقیقه سنگربان تیمش بود. در سال 24-2023 این دروازه‌بان در 30 بازی لیگ هلند دروازه‌بان والویک بوده و توانسته 6 بار کلین شیت کند.

یکی از دراماتیک صحنه‌هایی که این بازیکن تجربه کرده است، در دیدار با آژاکس بود. این بازیکن پس از برخورد با مهاجم حریف، بی‌هوش و به بیمارستان منتقل شد

 

هنوز مشخص نیست که اتین می‌تواند دروازه‌بان پرسپولیس شود یا اینکه سران سرخپوشان پایتخت به‌دنبال جذب یک سنگربان ارزان‌تر ایرانی یا خارجی می‌روند.

منبع: ترانسفرمارکت

دکمه بازگشت به بالا