سروش رفیعی در پرسپولیس ماندنی شد

سروش رفیعی در پرسپولیس ماندنی شد

در فصلی که علیرضا بیرانوند و دیگر بازیکنان پرسپولیس در صدد جدایی هستند، سروش رفیعی بدون هیچ قید و شرطی، قرارداد خود را با پرسپولیس به‌مدت یک فصل تمدید کرد.

به‌گزارش نیمه دوم؛ بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جدایی اوسمار ویرا، قرارداد برخی از بازیکنان با پرسپولیس به‌اتمام رسیده است.

حالا یکی از این بازیکنان تصمیم گرفته است قرارداد خود را بدون هیچ پیش‌شرطی تمدید کند. بدین ترتیب، پس از امید عالیشاه و وحید امیری، دو کاپیتان دیگر پرسپولیس، سروش رفیعی، سومین کاپیتان پرسپولیس هم قرارداد خود را تمدید کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
💬 ۰ دیدگاه
ت
تیم محتوای نیمه دوم
نویسنده نیمه دوم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود. لطفاً در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه، با گزارش سریع آن‌ها به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.