علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد

علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد

پس از جنجال های اخیر، علیرضا بیرانود تصمیم گرفت از تیم پرسپولیس جدا شود.

به‌گزارش نیمه دوم؛ دروازه‌بان، یکی از مهم‌ترین پست‌ها در فوتبال است و پرسپولیس در چندین فصل، در این پست مشکل داشت و بازیکنان مطرحی در این پست در باشگاه پرسپولیس بازی کرده‌اند که علیرضا بیرانوند یکی از این بازیکنان است.

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم، علیرضا بیرانوند سودای جدایی در سر داشت و حالا او رسما اعلام کرد که از پرسپولیس جدا شده است.

هنوز مشخص نیست که جانشین این بازیکن در پرسپولیس چه کسی است و اینکه بیرانوند به کدام تیم ملحق می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
💬 ۰ دیدگاه
ت
تیم محتوای نیمه دوم
نویسنده نیمه دوم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نمی‌شود. لطفاً در صورت مشاهده دیدگاه‌های حاوی توهین و فحاشی یا خلاف عرف جامعه، با گزارش سریع آن‌ها به ما در حفظ سلامت بستر ارتباطی کاربران کمک کنید.